pHformula חומרים פעילים במרשם אישי

pHformula חומרים פעילים במרשם אישי

הגב' פטרו ואן זיל, במקור מדרום אפריקה, עבדה שנים רבות באירופה, אוסטרליה, בריטניה, סקנדינביה, איחוד האמירויות הערביות, רוסיה, דרום אמריקה, דרום קוריאה וארה"ב. במהלך תקופה זו, היא חקרה באופן פעיל את ביולוגיה של העור כמו גם את המידע העדכני ביותר על כימיה קוסמטית, קיבלה השראה ויצאה נלהבת לפיתוח מערכת לחידוש פני העור.

למערכת חידוש פני העור pHformula מנגנון פעולה ייחודי הפועל באופן שונה מפילינג כימי קונבנציונלי, והוא פותח כדי לספק יכולת מבוקרת וממוקדת להחדרה ושימוש בחומרים פעילים תוך שמירה על שלמות האפידרמיס של העור. תהליך חידוש פני העור ממריץ את ייצור הקולגן ותאי עור חדשים, עם הרס מינימלי של האפידרמיס.
 

כיום, הגב' פטרו היא המייסדת והמנכ"ל של חברת pHformula שבסיסה בברצלונה, ספרד והמפתחת הראשונה של מערכת חידוש עור מקצועית המיושמת על ידי מומחי עור ברחבי העולם.  

גב' פטרו מרחיבה כל העת את ניסיונה והידע הרב שלה כשהיא מתעדכנת, ולעתים קרובות מובילה, את ההתקדמות הגדולה בתחום. היא גם מנהלת ומדריכה לחינוך שלאחר תואר ההתמחות הספציפית שלה - חידוש פני העור. היא משתפת פעולה באופן הדוק עם מובילי דעה מאסטר בעלי שם בינלאומי; רובם מדענים ידועים, רופאי עור, מנתחים פלסטיים ואסתטיים.

pHformula, היא מערכת דרמטולוגית לחידוש פני העור. מייצרת מוצרי קוסמטיקה לרופאים שבה משתמשים בהצלחה ביותר מ-35 מדינות ברחבי העולם.

לצפיה במוצרי המותג


 

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.