טיפים לעור פנים חלק, תרופות סבתא ותכשירים מקצועיים

טיפים לעור פנים חלק, תרופות סבתא ותכשירים מקצועיים

איך להשיג עור פנים חלק 

עור פנים זוהר וחלק מושפע רבות מפרמטרים שונים הקשורים בסביבה חיצונית, בבריאות הגוף ואף בריאות הנפש. הבעיות הנפוצות שנשים נתקלות בהן -  יובש, פצעונים, כתמי פיגמנטציה ושמנוניות. נכון שיש מוצרים נהדרים בשוק שיביאו לשיפור ניכר אך גם אם השקעתן במוצר כזה, מוצרים אלו יעבדו באפקטיביות גבוהה יותר כאשר קיים שילוב עם אורח חיים בריא יום יומי.

ממה להימנע?

לשמירה על עור פנים חלק יש להימנע באופן יום יומי:

  • עישון ואוויר מזוהם – בעישון וכן באוויר מזוהם קיימים רכיבים כימיים הרסניים שפוגעים בעור. החומרים הללו עשויים להוביל לאובדן האלסטיות והחיוניות של העור ולהופעה מוקדמת של קמטים. זה אומנם לא יקרה מיד אך יש לזה אפקט מצטבר.
  • לחץ וסטרס – המצב הנפשי משליך ישירות על הבריאות הכללית בכלל ועל מצב העור בפרט. לחצים ומועקה משפיעים על המנגנונים הטבעיים בגוף, למשל  על ייצור תקין של הורמונים. כאשר אלו נפגעים, העור שלנו מושפע מכך ומופיעים בו גירויים, אדמומיות ולעיתים גם פצעונים ויובש. ללחץ נפשי יש השפעה ניכרת על יכולת הגוף לספוג ולייצר חומרים מזינים וכן ישנה פגיעה כללית ביכולת הגוף לרפא ולחדש את עצמו. נסו לסגל לעצמכן אורח חיים רגוע יותר או לפחות מצאו פעילות מרגיעה כמו ספורט, מנוחה וחשיבה חיובית.
  • כימיקלים מזיקים –חומרי ניקוי ומוצרי טיפוח רבים מכילים חומרים עוצמתיים שלעיתים פוגעים בעור. חשוב לבדוק לפני השימוש במוצר האם הוא מכיל חומרים המזיקים לעור כדוגמת פראבנים וSLS. יש תמיד להשתמש בכפפות וכן להימנע משאיפת החומרים.  
    • מגע בפנים – יש להימנע מלגעת בפנים באופן תדיר במהלך היום, כולל שפשוף וגירוד ואף מגע עדין. הידיים שלנו מכוסות בלכלוך ובחיידקים גם אם הם לא נראים לעין. חיידקים שמצטברים על העור עשויים לגרום לפצעונים, גירויים ונגעים אחרים. לכן, יש להקפיד על שטיפת ידיים לפני מגע עם הפנים.

    מה כן לעשות

    עוד מספר טיפים לעור פנים חלק וזוהר:

    • אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון - למזונות עשירים בנוגדי חמצון יש השפעה מגינה על העור. מזונות אלה כוללים עלים ירוקים, פירות וירקות צהובים וכתומים ודגים שומניים, כגון סלמון. יש גם ראיות לכך שהוספת פרוביוטיקה לתזונה שלך עשויה לסייע בטיפול ומניעת בעיות עור, כגון אקזמה ואקנה, כמו גם נזק לעור הנגרם על ידי אור אולטרה סגול (UV).
    • פעילות גופנית אירובית קבועה - מחקרים בבעלי חיים ובבני אדם הראו שפעילות גופנית אירובית קבועה יכולה לשפר את הרכב העור. פעילות ספורטיבית הופכת את השכבה החיצונית של העור לדקה יותר ומעבה את השכבות הפנימיות - שזה למעשה ההפך ממה שקורה כשאנחנו מתבגרים. התעמלות, אפילו אירובית וקלה, מספר דקות ביום וללא מאמץ קיצוני תתרום רבות לעור חלק וצעיר יותר למראה.
    • הגנה מפני השפעות השמש - קרני UV פוגעות ב-DNA של תאי העור שלך, מה שמוביל להזדקנות מוקדמת, יובש וסיכון גבוה יותר לסרטן העור. השתמשי בקרם הגנה, הגבילי את הזמן שלך בשמש, ולבשי ביגוד מגן. התרחקי ממיטות שיזוף, שעושות יותר נזק מהשמש(נתון מוכח ומגובה ע"י משרד הבריאות)
    • שתיית מים מספקת – הקפדה על שתייה מרובה של מים במהלך היום היא הכרחית. עור הגוף ומיוחד עור הפנים העדין זקוק למים לתפקוד מלא של חילוף חומרים, איזון שומנים ומניעת התכווצות. 
    • הקפדה על ניקיון – לשמור על העור כמה שיותר נקי אך גם על הסביבה האישית. החלפת כרית והקפדה על מצעים נקיים חשובה מאוד לשמירה על בריאות העור. גם העור עצמו זקוק לניקיון קבוע ויסודי אך מידתי על מנת שלא יתייבש. 
    • לחות – גם נשים הסובלות  מעור שמנוני צריכות להקפיד על שגרה הכוללת שימוש בקרם לחות. הלחות חשובה לעור כיוון שהיא מעניקה לו אלסטיות ורוך. 
    • עיסוי פנים – עיסוי גורם להזרמת דם לאזור הפנים שממריץ את ייצור הקולגן ומסייע בהתחדשות תאי העור. לכן מומלץ לעסות את עור הפנים כמה דקות ביום לשמירה על אלסטיות, הרגעת מתח והמרצת הדם. 
    • שעות שינה – במהלך השינה מתרחשים תהליכים ביולוגיים הכרחיים בגוף. אחד מבין התהליכים שקורים בזמן השינה הוא תהליך התחדשות העור, לכן שינה מספקת כל לילה מאפשרת לעור להתחדש ולהיראות במיטבו. 

     

    עור פנים חלק תרופות סבתא

    מצרכים אלה ניתן להשיג בקלות בכל סופר:

  • דבש - דבש הוא פילינג טבעי שיש לו במקרה גם תכונות ביו-אקטיביות שעשויות להועיל בטיפול במספר מחלות עור והפחתת הופעת הקמטים.
  • שמן קוקוס - שמן קוקוס הוא קרם לחות יעיל עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי מיקרוביאליות שעשויות לסייע גם בטיפול במצבי עור דלקתיים מסוימים. מספיק להשתמש בכמויות קטנות (מספר טיפות ביום יספיקו)
  • שמנים חיוניים - מספר שמנים אתריים יחדיו, כשהם מדוללים, ניתן למרוח על העור כדי להפחית קמטים ולטפל במספר בעיות עור. שמנים אתריים הטובים להפחתת קמטים כוללים שמני לימון, ורדים וחוחובה.
  •  

    מוצרים לקבלת עור חלק וזוהר

    טיפ חשוב: יש להשקיע רק במוצרי טיפוח איכותיים בעלי רכיבים יעילים ובריאים. אין כאן ממש מצב ביניים של פשרה על מוצר "בסדר". זה או להשתמש בטוב ביותר או שעדיף לא לקחת סיכון ולא למרוח כלום על העור.  

    חברת סליק Slique מתמחה בייבוא, ייצור ושיווק של מוצרי טיפוח לפנים בעלי אפקטיביות גבוהה. מוצרים אלו לרוב נמצאים בשימוש אצל קוסמטיקאיות מקצועיות. מדובר במוצרים בעלי אחוז גבוהה של חומרים פעילים, הרבה מעבר למה שניתן למצוא על מדפי בתי המרקחת או חנויות המשווקות מוצרי טיפוח. אנו נתאים לכן את המוצר לפי סוג העור שלכן ובנוסף, נראה לכן ונלמד אתכן איך להשתמש במוצרים האלה בעצמכן בבית, באופן שיהפוך לחלק משגרת יום נעימה, בריאה ומספקת. את התוצאות תוכלו לראות בדרך כלל בתוך מספר ימי שימוש והן תשתפרנה עם השימוש לאורך הזמן.

    השארת תגובה

    תגובות יפורסמו לאחר אישור

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.