S.R COSMETICS שילוב טכנולוגיות חדשניות עם רכיבים פעילים מוכחים קלינית

S.R COSMETICS שילוב טכנולוגיות חדשניות עם רכיבים פעילים מוכחים קלינית

SR cosmetics הוא מותג קוסמטיקה מקצועי שנולד מתוך חזון ותשוקה ליופי ולמדע. בזכות הידע והמקצועיות הבלתי מתפשרת של מייסדי החברה, נולד סיפור הצלחה חובק עולם שמתנהל מתוך אהבת אדם, כבוד לסביבה ומחויבות עמוקה לבריאות העור ונראותו כחלק מרכזי מבריאות הגוף והנפש.

המותג SR cosmetics הוקם לפני כ-20 שנה, על ידי דמות מעוררת השראה, חוקרת ומפתחת נוסחאות קוסמטיקה בלתי מתפשרת שהצליחה לסחוף את בן זוגה איש העסקים ואחריו את כל משפחתה למסע משותף של מצוינות.

S.R. COSMETICS

הכירו את שולי רודריג, המכונה "אנציקלופדית היופי" ומביאה עימה לזירה המקצועית ניסיון וידע של יותר מארבעים שנות פעילות בענף הדרמטולוגיה. כל קוסמטיקאית שמכבדת את עצמה שואפת להצטרף לסיפור ההצלחה שלה פשוט משום שהיא מעוררת השראה, משרה בטחון בדרך שלה ומצליחה לפתח נוסחאות קוסמטיקה מקצועיות ברמה אחרת. כיום, עומדת שולי בראש חברה בינלאומית מובילה בתחומה הנושאת את ראשי התיבות של שמה- SR ונחשבת לפורצת דרך בתחומי המחקר והפיתוח הדרמטולוגיים. הבשורה של SR משווקת לכל העולם מישראל-עמק הסיליקון של המזרח התיכון.

כל סדרות התכשירים והמוצרים עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר ונושאים תקני איכות מכובדים: GMP (Good Manufacturing Practice Product) ו- ISO תקן איכות בינלאומי מחמיר המבטיח את סטריליות המוצר ויעילותו הן בטיפול בקליניקה והן בהמשך שגרת הטיפוח בבית.

 

עקרונות המחקר והפיתוח של המותג SR cosmetics מושתתים על:

* הבנה של כל צרכי העור ומתן פתרונות מדויקים ויעילים לכל אתגר ובעיה.

* כבוד לאדם ולסביבה בעזרת פיתוח נוסחאות קוסמטיקה נקיה.

* פורמולות המבוססות על הרכיבים המשובחים ביותר שיש לטבע ולמדע להציע.

* בחירה קפדנית של חומרי גלם מחמשת היבשות ובראשם תמציות מן הצומח.

* אריזות היגייניות מתוחכמות השומרות על איכות המוצר לאורך זמן.

* עמידה בתקנים בינלאומיים לצד אישור תמרוקים של משרד הבריאות הישראלי.

* ללא שימוש בחומרים אגרסיביים העלולים להזיק לעור.

    עקרונות אלו סייעו לביסוס מעמדה של החברה לא רק בישראל, אלא בשווקים שמעבר לים ומוצריה משווקים בהצלחה באירופה, בצפון אמריקה ובאסיה.

    כמותג מוביל בתחומו, SR מספקת שקט נפשי ללקוחותיה והיא מבוקשת הן בקרב קהל הקוסמטיקאיות המובילות את התחום והן בקרב צרכניות היופי המעריכות איכות ושרות ברמה הגבוהה ביותר.

    מדיניות ההפצה של המותג היא סלקטיבית ומוצריה משווקים אך ורק דרך מרכזי שיווק מורשים וקליניקות קוסמטיות ודרמטולוגיות שעברו הכשרה ייעודית ועובדות על פי הפרוטוקולים המקצועיים להבטחת תוצאות מקסימליות. שיטת עבודה זו שומרת על יוקרתיות וייחודיות המותג ומאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מהמינונים הפעילים המשולבים בתכשירים, מהשילובים המדויקים ומהמינונים הבטוחים ביותר שיש לקוסמטיקה הפרא רפואית להציע.

     

    השארת תגובה

    תגובות יפורסמו לאחר אישור

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.