BABOR - קוסמטיקה טבעית ביו-רפואית

BABOR - קוסמטיקה טבעית ביו-רפואית

 BABOR הוקמה על ידי הכימאי, ד"ר מייקל באבור, שרקח את HY-OIL, המנקה את העור בשמנים טבעיים בלבד ובכך הניח את הבסיס לאינספור חידושי טיפוח עור עטורי פרסים. הרוקח, ד"ר. ליאו ווסן רכש את זכויות הפטנט מד"ר באבור והעביר את פעילות החברה לאאכן, משם הוא ומשפחתו הפכו את הרעיון של המדען למותג עולמי.

עד היום החברה המשפחתית והמחקר המדעי המבוסס הם חלק מה-DNA של BABOR. ספינת הדגל של קו המוצרים של BABOR היא אמפולות היופי. כל אמפולת פיליגרן, זכוכית מכילה בדיוק את המינון המושלם של החומר הפעיל, כך שגם ל-2 מיליליטר יש השפעה מיידית.

BABOR הוא מותג קוסמטיקה מקצועי מוביל בינלאומי שהיה ונותר עסק משפחתי.
החברה מנוהלת כעת על ידי הדור השלישי של בעלי המשפחה.
על מנת לעמוד בדרישות הגבוהות ביותר של לקוחותיה, BABOR מסתמכת על הידע שלה
בטיפוח העור המיוצר בגרמניה במשך יותר מ-60 שנה.
המחקר, הפיתוח והייצור מתקיימים אך ורק במטה החברה באכן, גרמניה. לכן, כל מוצר, מהרעיון ועד האריזה המוגמרת, מייצג הבטחה לאיכות ונשען על מדע, דיוק ותוצאה.
הגנת הסביבה היא חלק מפילוסופיית הקיימות של BABOR. זה לא קשור לפרויקט ספציפי כזה או אחר, אלא עבודה יומיומית רציפה שלנו - מרכישת חומרי גלם ועד למוצר המוגמר.
צוות קיימות בינתחומי בודק כל הזמן תהליכים ומפתח פתרונות לעבודה בת קיימא עוד יותר. אנו מתמקדים ב"ייצור ירוק".


אריזה ירוקה
המטרה: כל אריזות BABOR יהיו ניתנות למחזור ב-100% והשימוש בפלסטיק יופחת ב-30%.
הדרך: BABOR כבר הפסיקה להשתמש בפלסטיק באריזה ומשתמשת בנייר עם אישור FSC בכל פעם שצריך. מעצבי אריזות מכינים בימים אלה את האריזות הראשונות מחומרים ממוחזרים, נמנעים מצלופן באריזות מוצרים בכל הזדמנות וחושבים מחדש על עיצוב קרטוני
המשלוח.

#BABORLOVESOURPLANET
התוכנית השאפתנית לקיימות של חברת באבור מפוקחת ומתואמת על ידי ועדת קיימות חוצת מגזרים, שנוסדה בשנת 2020, והיא סוקרת כל הזמן תהליכים ומפתחת יוזמות להרחיב את היקף העבודה הבת קיימא, יותר ויותר.
עם זאת, אל לנו להתעלם מפילוסופית הקיימות שהחברה אימצה עוד בשנת 1956,כשנוסדה כחברת "קוסמטיקה טבעית ביו רפואית" , לכן ההתייחסות לטבע בכבוד טבועה ב DNA של החברה.

BABOR הייתה אחת החברות הראשונות שהתמודדו עם סוגיות כמו טיפול בשפכים והפרדת פסולת. "המוצרים שלנו מועברים באמצעות 'מוביל ירוק' כבר 14 שנים": הודות לשותפות עם DHL, כל המשלוחים הם ניטרליים CO2. למרחקים קצרים יותר, עובדי החברה משתמשים במכונית החשמלית של BABOR. BABOR הייתה החברה הראשונה באאכן שהקימה תחנות דלק חשמליות לעובדיה במטה החברה ותומכת במעבר לתנועה אלקטרונית. באביב 2020
הועברו שמונה מושבות דבורים מבאבור לאייפל.

לצפייה במוצרי המותג

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.