קוינטאסנס- QUINTESSENCE נוסחת "האוצר" של YON-KA

קוינטאסנס- QUINTESSENCE נוסחת "האוצר" של YON-KA

התגלית המרכזית של האחיות מולטלר בתחילת דרכן, שהייתה פריצת דרך והיוותה את הבסיס המדעי שעליו הקימו האחיות את המותג בשנת 1954 הייתה למעשה אותו קומפלקס בלעדי של חמישה שמנים אתריים: לבנדר, גרניום, רוזמרין, ברוש ​​וטימין, שהם 100% טבעיים, 100% טהורים ו-100% פעילים. תשלובת השמנים האתריים הזו היא אוצר אמיתי.

סינרגיה פעילה זו משלבת יעילות דרמטולוגית עם יתרונות ריח מהפנט והיא מסייעת לשפר את ההרגשה הכללית, גוף ונפש ומאזנת כל אדם בכל שלב בחייו. זהו מוצר הדגל של Yon-Ka וקיים ב-100% מהטיפולי המכון המקצועיים של המותג וביותר מ-70% מהמוצרים לשימוש ביתי.

בשימוש בריכוזים משתנים, קומפלקס בלעדי זה תורם להעצמת האפקטיביות של כל מוצרי Yon-Ka. במינון הנבדק מראש להבטחת השימוש ולתוצאות מיטביות, הוא משלים את הפעולות של החומרים הפעילים הקשורים.

כאשר משלבים את הקומפלקס הזה עם מרכיבים פעילים ספציפיים כמו חומצה היאלרונית, ויטמין C או חומצות פרי (AHA) מקבלים אפקט חדירה ממשי לעור ותוצאות נראות לעין. זוהי חלופה עדינה יותר  להליכים אסתטיים פולשניים כמו זריקות וניתוחים פלסטיים.
              

שמן אתרי לבנדר (Lavandula angustifolia): : נקרא גם לבנדר אנגלי, צמח זה מבוקש בשל ניחוחו הקליל והפרחוני וגם מוערך מאוד בעולם הארומתרפיה בשל יתרונותיו הרבים: שמן אתרי לבנדר עשיר בנוגדי חמצון ואידיאלי בשל כך לעור החשוף לפגעי הסביבה כמו זיהום, שמש, טבק ועוד. תכונותיו המרגיעות, המחדשות והאנטי דלקתיות הופכות אותו לכלי נשק יעיל עבור אנשים עם עור רגיש ואו תגובתי, כמו גם במלחמה בהזדקנות העור. הניחוח הייחודי שלו עוזר להרגיע חרדה, דיכאון ואפילו נדודי שינה הודות לסגולותיו המרגיעות.

שמן אתרי גרניום (Pelargonium graveolens): מוערך במיוחד בשל תכונותיו המטהרות והתורמות למלחמה בהזדקנות העור - אנטי-אייג'ינג.  שמן אתרי גרניום, מגן ומאזן מחדש את העור. מעניק לעור עירוי של נעורים. מטפל ביעילות בקמטים, צניחת עור וכתמים שהופכים ללא יותר מזיכרון רע. זה הפתרון לעור שמן, מיובש או רגיש ולכל מי שעורו מזדקן. השמן הזה מחזיר גמישות לעור עייף, זוהר לעור עמום ונוחות לעור מודלק. שמן אתרי גרניום הוא גם תרופה טבעית רבת עוצמה המשפרת את התפקודים המנטאליים והקוגניטיביים ויעניק לך תחושה מיידית של רווחה. יש לו גם תוצאות מרשימות על כתמי עור וכאבים כאשר הוא מיושם כטיפול נקודתי.

שמן אתרי רוזמרין (Rosmarinus officinalis): שמן אתרי רוזמרין ידוע בעיקר בתכונותיו המנקות, מחטאות וממצקות. שמן אתרי זה יהיה יעיל במיוחד בהסרת מיקרו ציסטות או מיליה מהעור שלך. זה גם פתרון מצוין לעור נפול מכיוון שהוא פועל כמרכיב ממריץ שמנקז את העור ועוצר את אובדן גוון העור. כמו כן הוא גם מייעל את זרימת הדם, מחזק את המערכת החיסונית ומפחית מתח נפשי.

שמן אתרי ברוש ​​(Cupressus sempervirens): שמן אתרי ברוש ​​מוערך במיוחד בשל תכונות הזיקוק שלו והשפעתו על מערכת הלימפה, מה שמאפשר לו גם להפחית צלוליט ובעיות אגירת נוזלים. זה הפתרון שלך אם יש לך עור שנקרא "קליפת תפוז", רגליים כבדות ועור שמאבד גוון. תכונות ניקוי הרעלים שלו פועלות ביעילות על עור עמום ועור שמן עם פגמים הודות לתכונות הכיווץ והחסימה שלו על עור מזדקן. שמן אתרי ברוש ​​ידוע גם ביכולתו לרפא פצעים, לווסת דימומים, לחזק את מערכת הנשימה ולהרגיע את הנפש.

שמן אתרי קורנית (Thymus officinalis): שמן אתרי קורנית הוא מאוד מטהר, מדרבן את העור לתגובה ומחטא. עם תכונותיו המטהרות, המנקות והמרגיעות. זהו הפתרון לעור עם זיהומים, פגמים וצלקות, כמו גם לאנשים עם רוזציאה. זהו השמן האתרי המושלם לטיפול בעדינות במחלות אף אוזן גרון וצינורות הסמפונות מכיוון שהוא עוזר לנקות את דרכי הנשימה ולהרגיע התקפי שיעול. הוא גם פועל להעלאת האנרגיה של הגוף.

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.