נוסעת לאן שהוא? מה לא כדאי לשכוח?

נוסעת לאן שהוא? מה לא כדאי לשכוח?

נכון, היום כל דבר ניתן להשגה כמעט בכל מקום בעולם, עם זאת, באותו לילה באמסטרדם הבנתי שלנסיעה הבאה שלי אתכונן עם פק"ל MUST נסיעה לחו"ל, שיכלול את כל מה שרצוי שיהיה איתי וצמוד אלי בטיול בכדי שלא אגיע שוב לסיטואציה דומה רחוק מהבית.

בנסיעה האחרונה שלי לאמסטרדם לפני מס' חודשים נזקקתי נואשות לתחבושת גרב אלסטית לרגל שכאבה לי בטרוף אחרי יום שלם של הליכה (מבלי להרגיש..)שעה שלמה חיפשתי בית מרקחת פתוח ב 10 בלילה כאשר אני מדדה ממקום למקום עם רגל נפוחה וכואבת,  עד שמצאתי אחד שבו יכולתי לרכוש את הגרב האלסטית ובא לציון גואל!

אלו 7 פריטי ה MUST שלי לנסיעה לחו"ל:

1. חגורה לכסף מזומן – כן כן, החגורה הישנה והטובה, זה נכון שהיום אנחנו מתנהלות בעיקר עם כרטיס אשראי, עם זאת, ההמלצה הגורפת שלי לחו"ל היא להצטייד גם עם סכום מזומן, כזה שיכול להספיק לכמה ימים בלי כרטיס אשראי (על כל צרה שלא תבוא), ועם כבר מזומן – שתהיה חגורת מזומן. מוטב להיזהר מאשר מלהצטער!
2. תיק עזרה ראשונה. מצאי לך תיק איפור קטן שכבר לא בשימוש והכניסי בו אקמול, כמה פלסטרים ,תחבושת אלסטית (כי מסעות שופינג לפעמים גורמים למיחושים ושלפוחיות ברגליים), קרם הגנה לפנים ולגוף, קלבטן (שימושי בעיקר כאשר אנחנו נחשפים לאוכל שאנחנו לא מכירים), פניסטיל (לעקיצות וצריבות) וטראומיל (לנפילות ומכות יבשות) וכמובן בקבוקון של רסקיו -  במיוחד לאלו שבינינו שסובלות מחרדת טיסות.
3. משקפי קריאה –פריט שבקלות יכול לחמוק ולהישכח מאחור...זה לא תמיד איתך ובד"כ נמצא על השולחן בסלון או בשידה ליד המיטה. וככה, בלי לשים לב, את יוצאת בלעדיו מהבית ומוצאת את עצמך מבזבזת זמן שופינג יקר במרדף אחרי זוג חדש, כי אי אפשר בלי לקרוא תפריטים במסעדות ובלי לקרוא את הברושורים של האתרים השונים בהם תבקרי. אם את מרכיבה משקפי ראייה אני ממליצה שתצטיידי בזוג נוסף או בעדשות מגע כדי להימנע מבזבוז החופשה על חיפוש אופטומטריסט במקרה שקרה משהו לזוג הקבוע שלך.
4. תיק הטיפוח המושלם לנסיעות מבחינתי  כולל מוצרים כמו שמפו ומרכך, בושם, וקרם לחות לגוף ולפנים – כמובן כולם בגודל קטן (ניתן להשיג את אריזות המיניאטורה האלו ברשתות הפארם השונות). ככה לא תיסחבי עם משקל רב במזוודה ויישאר לך שפע של מקום לכל הקניות.
5. תיק איפור: צריך לכלול את כל פריטי האיפור שאת לא יכולה בלעדיהם: אצלי זה איילנר, מסקרה וסומק וכמובן - שפתון לחות עם צבע. (שאני אישית חושבת שזו המצאה מהפכנית: את תמיד נראית מאופרת וגם שומרת על לחות השפתיים שלך).וכמובן פינצטה וסליק (לכל שערה סוררת שתחליט להפתיע!)
6. צילום דרכון – אני ממליצה לצלם את הדרכון בשני עותקים: אחד נשאר אצל אחד מהקרובים בבית והשני נוסע איתי לחו"ל בנפרד מהדרכון (בתיק או ארנק אחר). ככה בכל מקרה של אובדן או גניבה יש לי גיבוי. ככה פשוט, ככה גאוני.
7. ולקינוח- בנינו, מה שווה הטיול בלי תמונות ותיוגים באינסטוש ובלי עדכונים בוואטסאפ? לכן, הכי חשוב שתזכרי לקחת את 
המטען לטלפון הנייד שלך! אני ממליצה להצטייד בדיוטי פרי  בתקע אוניברסלי שמאפשר הטענה בכל מקום ובכל שקע חשמלי. אם את כבר בדיוטי פרי אל כדאי לרכוש גם בטריה נשלפת לנייד. מניסיון אישי שלי אפליקציות של ניווט סלולרי גומרות את הבטריה תוך כמה שעות. לא חבל שבמקום ליהנות תהיי עסוקה בחיפוש חנות חשמל?                
                                                                                   

אז מהם פריטי ה-   MUST שלך?

יש לך טיפ בשבילנו לפני נסיעה לחו"ל ?

את מוזמנת לשתף בתגובות למטה... ונסיעה טובה!

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.