הטרנדים החמים באיפור לחורף 2016-17

הטרנדים החמים באיפור לחורף 2016-17

כשהקיץ הישראלי העתיר בלחות עוזב אותנו, אנחנו יכולות לפתוח את מזוודת האיפור, לשחק, להתנסות, להתעדכן ולהשתעשע. התכוננתי לחורף הקרוב ובדקתי מהם הטרנדים החמים לעונה הקרובה:

ריסים מלאכותיים והמון מסקרה:

החורף הוא הזמן להשקיע בריסים. הם לא יימרחו, יתלכלכו או יידבקו בלחות הקיצית. אחד הטרנדים החמים לחורף זה הוא ריסים מלאכותיים. לא סתם ריסים מלאכותיים, אלא הדבקה של ריסים בודדים שנותנים מראה מיוחד ומדגישים את העין. אחרי הדבקת הריסים, מורחים בהרבה מאד מסקרה ונותנים לעין את הכבוד המגיע לה.

אייליינר חתולי – אבל מוגזם!

האייליינר החתולי מלווה אותנו בעונות האחרונות והוא כבר לא ממש טרנד, אלא יותר סגנון חי וקיים. בחורף הקרוב הוא מקבל עוד חיזוק כשהוא הופך למוגזם יותר.

המטרה היא ליצור מראה כמעט יפני, עם אייליינר בולט ששובר את קו העין וממשיך לכיוון קו השיער.

זהו אייליינר בסגנון אמנותי, ששמור למי שלא מפחדת להתנסות ולהעיז. אני חושבת שכל אחת מאיתנו צריכה לנסות את הסטייל הזה לפחות פעם אחת!

 

פירות יער – על השפתיים ולא רק

גווני פירות היער יהיו הגוונים הבולטים בעונה הקרובה. אדום, בורדו, סגול, יין, דובדבן – אלו הגוונים הבולטים שמציעות חברות האיפור. לא רק השפתיים זוכות לשכבה אדומה-סגולה של צבע, אלא גם העיניים והלחיים.

השילוב הנכון לפי חברות כמו לוריאל ושאנל בא לידי ביטוי במראה ערב עוצמתי במיוחד. שפתיים בגווני דובדבן וצללית בגוון יין אדום.

כל הנוצץ...נוצץ!

אם את אוהבת נצנצים וברק כמוני, זו העונה שבה את הולכת לחגוג ובגדול. לקראת הסילבסטר שיגיע בחודש הבא, כדאי לאמץ פלטת צלליות נוצצות בגוונים מטאלים. 

פסטלים עם נצנצים בפנים, גווני זהב ונחושת, צלליות כסף קרירות – הכל הולך. כמה שיותר נוצץ יותר טוב...וגם על הציפורניים.

 

שפתי אומברה:

אומברה היא שיטת צביעה שמתחילה בגוון כהה ומסתיימת בגוון בהיר יותר, הכל מתוך אותה משפחת צבעים. השנה שיטת האומברה עוברת לשפתיים. במילים פשוטות – אנחנו מורחות את הגוון הכהה במרכז השפה ומטשטשות אותו ככל שאנחנו מתקרבות לשולי השפה. התוצאה היא הדגשה של מרכז השפתיים ושפתיים בהירות יותר מסביב.

אלו הם הטרנדים החמים של החורף הקר שמצפה לנו. זה בדיוק הזמן להוציא את תיק האיפור העמוס באוצרות ולאמץ מחדש צלליות, ליפסטיקים ואייליינרים.

שתפי אותי בתגובות – איזה טרנד הכי מדבר אלייך?

 

 

 

שיהיה לנו חורף חם ומלא בסטייל,

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.