דייט לוהט עוד כמה שעות? כך תתכונני אליו..

דייט לוהט עוד כמה שעות? כך תתכונני אליו..

אתם מתכתבים כבר מעל שבוע והוא שולח לך הודעת "לילה טוב" בכל ערב אבל עד עכשיו לא הצלחתם למצוא ערב בו שניכם פנויים (ולא, לא בגלל המונדיאל).

הפעם (לשם שינוי, ואחרי הרבה זמן..)את מרגישה פרפרים בבטן והם מרעישים יותר ויותר ככל שהערב מתקרב.
חוזרת הביתה מהעבודה ויש לך 3 שעות להתארגן?  קבלי את 5 הטיפים שלי להיות מוכנה לדייט הלוהט הזה בזמן קצר! וכמובן, לא פחות חשוב - להרגיש נפלא לקראתו!

  1. "אין לי מה ללבוש" – אל תגידי את המשפט הזה, ולפני שתכנסי לפאניקה, עצרי וחשבי רגע איך להתאים את הבגד למקום אליו אתם הולכים. קבעתם בבית קפה שכונתי? נפלא! אבל להגיע בשמלה שלא הייתה מביישת אירוע כמו חתונה ישאיר רושם שלילי ויגרום לבחור לחשוב שאת מגזימה ומאוד מתלהבת (שזה נכון אבל עדיף שהוא לא ידע עד כמה :), מבחינתך כל מה שהוא צריך לדעת זה שבא לך להיפגש אתו. אז אם למשל קבעתם באותו בית קפה שכונתי או בבר חביב תוכלי ללבוש ג'ינס צמוד שמחמיא לך וגורם לך להרגיש טוב עם חולצה קצרה וחיננית או עם גופיה. גם שמלה עדינה יכולה להתאים.
  2. מקלחת – טוב, זה ברור אך עדיין חשוב לי להדגיש שאי אפשר לוותר על מקלחת. ריח טוב הוא אלמנט מהותי בעולם המשיכה. התקלחי, הסתבני בסבון ריחני וקנחי בדיאודורנט. בחרי בושם נעים ונשי. שימי לב שהריחות בהן את בוחרת עדינים ואפילו מסתוריים, אל תחנקי את הבחור, ריח מעודן יהיה בדיוק מה שחוש הריח שלו צריך בדייט הזה.
  3. שיער – עדיף כמובן לחפוף את השיער לפני דייט כזה חשוב, בשמפו עשיר וריחני, אבל אם אין לך זמן לזה, תקלעי איזו צמה או אספי ברישול רומנטי, זכרי, הימים בהם השיער מסתדר ונראה הכי טוב הם דווקא אלה הרחוקים ממועד החפיפה. חוק ברזל: אם לא חפפת, רענני את השיער עם תכשיר ספריי המיועד לכך, שלפחות יריח טוב!
  4. שיער מיותר – הסרת שיער בגוף ובפנים הינן חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היום יומית. עם זאת, בדקי טוב את כל האזורים ה"מועדים לפורענות": בית השחי, רגליים וכו.. ותוודאי שאין שערות שוררות, כאלה שיכולות להביך אותך במהלך הדייט...
    ויש עוד צרה שצריך לשים לב אליה: השערות המטרידות באזור השפם. טוב זה ברור שפה יציל אותך הסליק המדהים, שבאמצעותו, תוך שניות שערות השפם המטרידות האלה מסולקות. קנחי במריחת  תחליב COOL SKIN שנספג מיד ,מרגיע את העור ומוריד את האדמומיות שנוצרה במהירות הבזק.
  5. איפור – איפור נכון הוא איפור מחושב שמותאם לעור הפנים, לאירוע ולאווירה. בעיקר בדייט ראשון חשוב להתאפר במידה הנכונה ולהדגיש את העיניים, עצמות הלחיים והשפתיים אך לא יותר מדי. כמות גדולה מידי של איפור, בחירת גוונים חזקים, ציפורניים מלאכותיות וריסים מלאכותיים למשל יפגעו במראה שלך. הדגישי כל איבר במידה והימנעי ממריחת אודם אדום וצעקני. אל תביני אותי לא נכון – אודם אדום יכול להראות מעולה אבל הוא פשוט לא מתאים במקרה זה.   ואני? אני נשארת כאן לאחל לך בהצלחה ולהחזיק לך אצבעות!

    השארת תגובה

    תגובות יפורסמו לאחר אישור

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.