מניקור בבית – המדריך המלא לתוצאות מושלמות

מניקור בבית – המדריך המלא לתוצאות מושלמות

האישה הממוצעת מתחזקת מגוון שגרות טיפול וטיפוח, מי פחות ומי יותר. אחת הנפוצות שבהן, היא מניקור, שבהחלט ניתן ללמוד כיצד לעשות אותו לבד בבית בהצלחה ולחסוך לא מעט כסף.

איך עושים מניקור ושורדים כדי לספר? אז זהו, שאם מקפידים על סדר פעולות נכון, מתאזרים בסבלנות ועובדים לאט ביד יציבה, התוצאה תהיה ציפורניים מטופחות ומשוחות למשעי.

אם עד היום טרם הצלחתן להבין איך לעשות מניקור כך שהלק לא יימרח, ייראה אחיד ויחזיק מעמד לאורך זמן, אז הנה מדריך מפורט שייקח אתכן יד ביד עד לסיום המוצלח!

 

מניקור ביתי שלב אחר שלב

אז איך עושים מניקור בבית? ניתן לבצע זאת בשיטה הרגילה, הידנית, או לשלב מכשיר מניקור ביתי.

תחילה, נתמקד בשלבי המניקור הידני, צעד אחר צעד:

  • לפני הכל, חשוב להסיר לק ישן, לכלוך ושומן מעל פני הציפורן באמצעות מגבון טבול בחומר להסרת לק
    עושים זאת על ידי הנחת המגבון על משטח הציפורן למספר שניות ואז שפשוף קל של כל פני הציפורן.

  • בשלב הבא, מומלץ להשתמש בחומר ייעודי לריכוך הקוטיקולות - העור העדין המקיף את הציפורן, ולדחוף אותו בעדינות לאחור באמצעות מקלון ייעודי, מבלי לפצוע אותו. מומלץ מאד שלא לגזור או לחתוך את העור.

  • כעת הגיע שלב שיוף הציפורן. ניתן להשתמש בפצירה איכותית או בבלוק שיוף. כאן נקפיד על שימוש במידת חספוס, או גסות מתאימה, הנמדדת ביחידות גריט. מספר הגריט מסמן את מספר הגרגירים בכל מילימטר מרובע על משטח הפצירה. ככל שהמספר גבוה יותר – כך יש יותר גרגירים למילימטר והפצירה עדינה יותר, ולהיפך.

    הבחירה במידת החספוס של הפצירה צריכה להתאים לאופי הציפורן הטבעית. באופן כללי, ככל שניתן להשיג את התוצאה הרצויה עם מספר גריט גבוה יותר ואגרסיבי פחות - כך עדיף:
    150 עד 180 גריט – יתאימו לסידור צורת הציפורן בציפורניים חזקות ועבות.
    200 גריט ויותר – יתאים לסידור ושיוף של ציפורן חלשה, דקה, הנוטה לשבירה.

    לאחר שיוף קצה הציפורן והקניית הצורה הרצויה, עוברים להחלקת פני הציפורן והברקתה. הדבר מבוצע באמצעות בלוק שיוף. לביצוע משימה זו, משתמשים בצד החלק יותר של הבלוק. משטח זה הוא מאד עדין עם חספוס כמעט בלתי מורגש, בדרך כלל ברמת חספוס שנעה סביב 1200 גריט.

  • שלב המריחה:
    הדבר הראשון שמורחים על הציפורן הוא פילר, ממלא סדקים לקבלת ציפורן חלקה ובגובה אחיד, אחרי כן שכבת בסיס תשפר את עמידות הלק. את הצבע מורחים לאחר שאלה התייבשו, במקרים של ציפורניים חלשות מומלץ למרוח מחזק ציפורן גם לפני לק הצבע. לאחרונה גם יצא לשוק מוצר המשלב את שלושת הפעולות האלה בלק אחד, פילר, מחזק, בסיס וטופ במוצר אחד, חוסך זמן וכסף והכי חשוב לא מעמיס שכבות רבות על הציפורן. 3 ב 1 מומלץ מאוד על ידי מניקוריסטיות רבות
    מומלץ לבחור בלק איכותי, שנמרח בקלות ואינו דורש שכבות רבות של צבע.
    במריחת הלק עצמו מתחילים לרוחב הקצה העליון של הציפורן (מה שנקרא בז'רגון המקצועי "סגירה") ואז ממשיכים לאמצע משטח הציפורן ומשם - לצדדים.
    רצוי לנקות צבע עודף ממברשת הלק על גבי שפת הבקבוקון לפני המריחה וליישם על הציפורן משיחה אחת רצופה ואחידה מלמטה כלפי מעלה.
    חשוב להמתין ליבוש מלא בין שכבה לשכבה כאשר לרוב, יספיקו שתי שכבות צבע לכיסוי מלא ואחיד.
    מסיימים בשכבה עליונה שקופה (טופ), שתספק גימור מושלם ותשמר את הברק לזמן ממושך יותר. מריחתה נעשית באותה שיטה בה מרחנו את הלק.

 המוצרים המומלצים לשימוש ביתי לטיפוח ידיים 

 

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.