איך לעשות שעווה לבד בבית

איך לעשות שעווה לבד בבית

הסרת שיער היא חלק בסיסי משגרת הטיפוח של נשים רבות. אפשר לעשות שעווה בבית ולחסוך לא מעט כסף על הסרת שיער. בעזרת מעט ידע והקפדה על כמה כללים, כל אחת יכולה להצליח.
מתי בכל זאת כדאי לשקול הסרת שיער אצל אשת מקצוע? כאשר סובלים מבעיות כלשהן בעור, או כאשר נוטלים תרופות העלולות להגביר רגישות של העור. בכל אחד מהמקרים הללו, מומלץ גם להתייעץ עם רופא עור.

 

 

מה חשוב לדעת לפני הסרת שיער בשעווה

 

ניתן לבחור בין שני סוגי שעווה: שעווה חמה לגוף המתאימה לאזורים קטנים ועדינים יותר כמו פנים או בתי שחי, או שעווה קרה המתאימה לאזורים גדולים כגון רגליים וידיים.

שעווה מומלצת לגוף - ניתנת לרכישה בכמה צורות. הנה הנפוצות שבהן:

  • קופסה המכילה את השעווה וניתנת לחימום במיקרוגל. כדי להשתמש בה צריך לדאוג גם לרצועות בד או נייר ייעודיות ולמקל שטוח ורחב למריחת החומר על העור.
  • שעווה המגיעה כשהיא כבר מרוחה על גבי רצועות הנייר ומתאימה ליישום ישירות על העור (מתאימה מאד לנסיעות).
  • שעווה הארוזה במיכל עם רולר מובנה, המסייע במריחת השעווה ואמור להחליף את מקל המריחה המסורתי.

על מה להקפיד לפני שמתחילים בהסרת השיער?

ראשית, לכל המחפשות שעווה לא כואבת, יש לקחת בחשבון שכאב הוא עניין מאד אישי ומשתנה בין אישה לרעותה. יחד עם זאת, יש מספר כללים שכדאי לשמור עליהם. מומלץ להסיר שיער רק מעור נקי ויבש. כך ימנעו זיהומים ואי נעימויות מיותרות לאחר מעשה. כמו כן, כדאי להתרחץ במים חמים, שיפתחו את נקבוביות העור ויהפכו את המריטה לקלה יותר ולכן, גם כואבת פחות. לפני המריטה כדאי לפזר מעט טלק על העור, ליבוש העור.

דבר שני וחשוב מאד: שעווה חמה הנפוצה בשימוש ביתי מגיעה בקופסה שמחממים במיקרוגל. כמובן שיש לקרוא את הוראות החימום על הקופסה ולפעול לפיהן. ברוב המקרים, יש לחמם את הקופסה ללא המכסה. מיד לאחר החימום, השעווה בדרך כלל חמה מאד ויש להמתין שתצטנן מעט כדי להימנע מכוויות. לאחר המתנה ולפני שמורחים אותה בבת אחת על שטח עור נרחב, יש לנסות טיפה ממנה ולוודא שהטמפרטורה סבילה והיא אינה שורפת.


  • על מה להקפיד לאחר הסרת השיער?

    טיפ ראשון: כדאי מאד להשתמש בחומר מרגיע ומצנן כגון ג'ל אלוורה או קרם ייחודי להרגעת וחיטוי העור. אין למרוח קרם גוף או קרם שומני כל שהוא!

    טיפ שני: נשים מדווחות, כי הסרת שיער בשעווה גורמת במקרים רבים לצמיחה חוזרת של שערות מתחת לפני העור, דבר הגורם לפצעונים ולגירוי עורי. ניתן להפחית את התופעה על ידי שימוש בסבון פילינג עדין במקלחת, או בקרצוף העור המטופל כשהוא יבש עם ליפה ערב לפני ההסרה עם שעווה. פעולות אלה מסייעות להסיר את העור השקוף המונע מהשערה לצאת אל מעל לעור. כדאי לעשות זאת לפני הסרת השיער ולא אחריה, כדי לא לגרות עוד יותר את העור המגורה ממילא.

 

שעווה, שיער ומה שביניהם

  • טיפים בנושא שעווה לרגליים וגם - איך לעשות שעווה בידיים
    לאחר סימון 'וי' על כל השלבים וכללי הזהירות שפורטו עד כה, התהליך הוא מאד פשוט. את השעווה מקפידים למרוח עם כיוון צמיחת השערות ולמרוט (על ידי משיכת הרצועה) נגד כיוון צמיחת השערות. לרגישות לכאב מומלץ למרוט איזור קטן יותר בכל פעם עד לכיסוי מלא של האזור הרצוי.


  • הסרת שיער בשעווה באזור המפשעה
    שעווה למטה, בחלק כה רגיש של הגוף דורשת הקפדה יתירה על ניקוי, חיטוי והרגעה לפני ואחרי הסרת השיער. טיפ חשוב נוסף, הוא לגזור מעט את השיער לפני השימוש בשעווה, דבר שמקל על המריטה ומפחית את הכאב.


 

אם את רוצה לפתוח את הראש לעוד אפשרויות להסרת שיער ביתית, צרי עמנו קשר ונשמח לספר לך על סליק, המכשיר הייחודי שפיתחנו להסרת שיער בקלות. תמצאי אותנו:

בטלפון: 02-674-7000

באימייל: info@slique.co.il

באמצעות פנייה דרך דף "צור קשר" כאן באתר

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.