שיטת השערה, גבות – מה זה ולמי זה מתאים

שיטת השערה, גבות – מה זה ולמי זה מתאים

עיצוב גבות – נושא בעל חשיבות גבוהה כל כך אצל נשים ומזה לא מעט שנים גם אצל גברים. לפעמים, אף יותר מאשר עיצוב שיער.
הגבות הן חלק מהמסגרת של הפנים ואחראיות במידה לא מועטה על הבעת הפנים ועל שלל מסרים אחרים המועברים אל המתבונן בפנינו.
מספיק להקדיש מעט תשומת לב ולבחון את הגבות שמעניקים אנימטורים בסרטים מצוירים לדמויות השונות כדי לסמן את דמות המכשפה המרושעת (הגבות הדקיקות, הגבוהות והמקושתות של קרואלה דה-ויל מ"101 דלמטים") או למשל, את הדמות הצעירה, הנועזת והאקזוטית (הגבות העבות, הכהות, הישרות והמורמות מעט של יסמין בסרט "אלאדין").
גבות מעוצבות, המותאמות למבנה הפנים יכולות לחולל נפלאות גם אצל נשים שממעטות להתאפר ומקפידות על מראה טבעי.

מה ההבדל בין מיקרובליידינג גבות לבין גבות שיטת השערה?
שיטת השערה או, בשמה הנוסף מיקרובליידינג נולדה כמענה פשוט וזמין יותר בהשוואה לטכניקת האיפור הקבוע הוותיקה יותר, אשר בעצמה מהווה תת קטגוריה בעולם הקעקועים. ההבדל בין מיקרובליידינג לבין שיטת השערה הוא רק במכשיר שבו משתמשים. במיקרובליידינג המכשיר הוא ידני. עבור גבות בשיטת השערה נעשה שימוש במכשיר חשמלי. בהשוואה לשיטות אחרות בהן משתמשים בהחדרת צבע לעור, זוהי המתונה והעדינה מכולן.
איפור קבוע גבות כמו גם קעקוע גבות, מתייחסים לשיטות לעיצוב מחדש של גבות ומילוי שלהן במידת הצורך, אשר מחזיק פרק זמן ממושך החל ממספר חודשים לפחות ועד לשנים רבות - תלוי בשיטה.
להבדיל מקעקוע רגיל, שבו הצבע מוחדר לשכבת העור השנייה - הדרמיס, הרי שבמיקרובליידינג, הוא מוחדר באופן שטחי יותר ומגיע רק אל השכבה העליונה של העור - האפידרמיס. מסיבה זו, עיצוב באמצעות מיקרובליידינג יש לחדש לעיתים תכופות יותר, היות שהפיגמנט יורד בהדרגה יחד עם התחלופה הטבעית של תאי העור ולכן, דוהה מהר יותר מאשר בקעקוע. מיקרובליידינג עשוי להחזיק כשנה ולפעמים יותר. קעקוע יחזיק מעמד שנים, אך הוא אגרסיבי וכואב יותר ופחות מומלץ לאזורים כה עדינים כמו אזור העיניים.
עיצוב גבות בשיטת השערה מבוצע רק על ידי איש או אשת מקצוע שעברו הכשרה מקצועית בנושא ואינה מיועדת לביצוע עצמי או לשימוש ביתי. במהלך העבודה, מוחדר פיגמנט לעור באמצעות להבים דקיקים, קטנים וחדים, המאפשרים הוספת שערות בגבה כמו בציור, כאשר כל שערה מצוירת בנפרד. לכן, השיטה מאפשרת עיצוב מדויק ומוקפד ביותר של גבות וקבלת מראה טבעי לגמרי.
השיטה מתאימה מאד בעיקר למקרים בהם הגבה הטבעית היא בעלת בסיס טוב ורוצים לשפר או לדייק אותו ולשמור על המראה הטבעי:

  • לגבות עם קרחות קלות
  • למקרים בהם יש שוני קל בין שתי הגבות ורוצים להוסיף כמה שערות שיאזנו את המראה

מתי עדיף לבחור בשיטה אחרת?

  • אצל אנשים הסובלים ממחלות כרוניות שונות. רשימת המחלות רחבה ובכל מקרה של מחלה כרונית יש להיוועץ ברופא לפני כן. כך גם אצל אנשים הסובלים מבעיות עור למיניהן, אצל הנוטלים תרופות העלולות לגרום לרגישות עורית כלשהי, או אצל הסובלים מאלרגיות.
  • במקרים בהם יש לבנות גבה כמעט מאפס, או כאשר דרוש מילוי ועיצוב של שטח גבה נרחב.
     מיקרובליידינג גבות מחיר
    המחיר משתנה מאד בהתאם למורכבות הטיפול ומספר הטיפולים הראשוני הדרוש להשגת התוצאה הרצויה. הטווח רחב ונע בין 1,000 ל- 3,000 ₪ בממוצע, אצל אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

מעוניינת בעיצוב גבות ביתי? בואי והכירי את סליק, הפיתוח הייחודי שלנו. 

סליק הינו מכשיר ביתי להסרת שיער בחוט. הוא מדמה את פעולת הסרת השיער המתבצעת בדרך כלל ע”י קוסמטיקאיות.
בעזרת סליק  את יכולה להסיר שיער מיותר בחוט בעצמך ובזמנך הפנוי בכל אזורי הפנים השונים, גבות, שפם, פאות, לחיים, צוואר, סנטר ומצח, מבלי להזיק לעור הפנים שלך, שנשמר בריא ומרגיש בריא, ומותיר אותך חלקה כמשי כל הזמן, וחוסכת זמן יקר וכסף.

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.