היא כבר מתגייסת! מה קונים לה?

היא כבר מתגייסת! מה קונים לה?

חברת טובה, בת של חברה טובה, קרובת משפחה או אפילו אחותך שלך מתגייסת ואת מחפשת רעיונות למתנה לגיוס שלה? איגדתי לפנייך רשימה של רעיונות עבור מתנות לגיוס לבת, החל ממתנות פרקטיות כמו ערכת סליק ועד מתנות רגשיות כמו ספל עם הקדשה אישית.

הרצון להעניק מתנה לגיוס

יש אירועים חשובים בחיים שקורים רק פעם אחת, כמו חגיגת בת מצווה או קבלת רישיון נהיגה. בין אירועים אלו, אחד המרגשים והמשמעותיים הינו ללא ספק הגיוס לצה"ל. מדובר במהלך שעומד לשנות את חיי הנערה מקצה לקצה, להרחיקה מכל המוכר והידוע לה, מבית הוריה ומחברי הילדות שלה, מהנוחות המפנקת של חדרה ומיטתה, מלקום מתי שבא לה ולבחור אם היא הולכת היום לבית ספר או לא. כל זאת ועוד הולך להשתנות. לרגל השינוי המשמעותי הזה מקובל בקרב חברות להעניק מתנה למתגייסת אשר תסמל את חשיבות המעמד, תשמח ותרגש את המקבלת,ותזכיר לה שיש מי שאוהבות אותה בבית.

סוגי מתנות למתגייסת

מבקשת לקנות לחברה טובה מתנת גיוס? כדאי שתדעי כי מתנת גיוס לחברה יכולה להיות מכמה סוגים כגון ציוד לחיילת מתגייסת שימושי ופרקטי, מתנה רגשית או מתנה חווייתית ומקורית. הבחירה בין מתנות גיוס לבנות משתנה בהתאם למידת הקרבה שלך למתגייסת ולפי צרכיה והעדפותיה של החיילת הטרייה.

מתנה רגשית למתגייסת

כפי ששמן מעיד עליהן, מתנות רגשיות למתגייסת נועדו לרגש ולשמח אותה, ולהזכיר לה שלא משנה מה היא עוברת וכמה קשה לה, יש בבית מי שאוהבת אותה והיא חשובה לה. מתנות אלו כוללות לרוב הקדשה או אלמנט אישי שנוגע ללב כגון לרבות הדפסות אישיות של תמונות. למשל מתנות כאלו יכולות להיות מחזיק מפתחות עם תמונה משותפת או הקדשה, כיסוי לטלפון עם תמונה מודפסת, חולצה ללילה עם הקדשה והדפס של תמונה ועוד.

מתנה חווייתית ומקורית

עוד אפשרות למתנה לגיוס לבת היא לבחור במתנה חווייתית מקורית שמיועדת להעניק חוויית טרום גיוס מיוחדת ובלתי נשכחת, כמעין אקט פרידה מהחיים האזרחיים. למשל מתנה חווייתית יכולה להיות קורס צלילה, צניחה חופשית, טיסה בבלון פורח, רכיבה על סוסים, וכדומה. ואם מדובר בבחורה שלא ממש אוהבת חוויות אקסטרים ניתן ללכת לכיוון יותר מהנה ומפנק, שלרוב יכלול בתוכו גם את החברות. למשל ניתן להעניק לה יום כיף בספא, סופשבוע באילת במלון איכותי, לילה בתל אביב הכולל מסעדת יוקרה ובילוי במועדון נחשב, ועוד.

מתנה שימושית לגיוס

בסיכומו של דבר, מבין כל הסוגים של מתנה לפני גיוס הכי מבוקשת היא מהסוג הפרקטי שישמש את המתגייסת במהלך הטירונות ושירותה הצבאי. עבור צורך זה ניתן למצוא מבחר גדול של מתנות. למשל מתנה לחיילת יכולה להיות מטען לטלפון עם סוללות שגם אם אין לאן להתחבר יאפשר לטעון את הטלפון. כמו כן ניתן לבחור בפנס לד איכותי ועוצמתי שיאפשר ללכת בחושך או למצוא בלילה דברים בתוך התיק. בנוסף תוכלי לקנות למתגייסת מדרסים עבור נעלי הצבא, אולר משוכלל, גרביים טרמיות שלא מזיעים בהן ,מגבת רחצה עם סקוץ' שמשלבת גם הקדשה אישית, ועוד.

יחד עם זאת בבחירת ציוד לחיילת מתגייסת יש לבדוק שני דברים. האחד שאכן מדובר בפריט שהמתגייסת זקוקה לו, והשני שאין לה כבר פריט כזה. למשל לחיילת שהולכת לשרת בקריה לא יהיה לה מה לעשות במצפן טוב, ויכול להיות שהמתגייסת לא ממש צרכיה גרביים טרמיות כי ההורים כבר ציידו אותה בהר של גרביים. לכן בבחירת מתנה פרקטית לגיוס יש לוודא שאכן מדובר בפריט נדרש ושאין אותו למתגייסת.

רעיון למתנה שימושית שכל אחת תשמח לקבל

למי שמחפשת אחר מתנת גיוס שימושית ומקורית, שכל אחת תשמח לקבל ולא משנה איפה היא משרתת, כדאי לחשוב על ערכת הטיפוח של סליק. כידוע, הצבא מעמיד לא מעט אתגרים בשמירה על חזות נשית, נאה ומטופחת, ולא אחת כדי להתגבר עליהם יש צורך בציוד מתאים, כמו מתנה של ערכת סליק.

מדובר במתנה מושלמת למתגייסת בדמות ערכת טיפוח אישית, קומפקטית ואיכותית, המספקת קודם כל מענה פשוט ויעיל להסרת שיער מיותר מהפנים ללא צורך באמצעים מיוחדים, עם קליפס ייחודי ופשוט לשימוש להסרת שיער עם חוט. כל אחת יכולה לעשות בו שימוש לבד, בכל מקום בו היא נמצאת, ללא צורך בחשמל או סוללות.

בשיטה זו השערות שבפנים מוצאות מהשורש באופן יעיל ובריא, ללא פציעה של העור. השיטה מתאימה גם למי שסובלת מפצעי אקנה ולמי שיש לה עור רגיש. בנוסף הערכה של סליק כוללת מגבת להסרת איפור, תחליב קול סקין המגן על העור לפני ואחרי תהליך הסרת השיער, חמישה עשרה חוטים להסרת שיער ופינצטה קטנה ואיכותית להשלמת הטיפול במקומות עדינים כמו ניקוי של גבות.

 

להזמנת ערכת סליק מקורית כמתנת גיוס שימושית ישירות דרך האתר לחצו כאן.

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.