חלוצת הטיפול הארומתרפי - Yon-Ka

חלוצת הטיפול הארומתרפי - Yon-Ka

"אם אתה מאמין במשהו, תעשה אותו."

המוטו הזה של קתרין ופרנסואה Mühlethaler אחיות ובעלים של מותג היוקרה Yon-Ka Paris עוד הרבה לפני שהמושג #יופי טהור הפך לטרנד עולמי.

שתי האחיות - קתרין, קוסמטיקאית ופרנסואז ביוכימאית, חסידות מושבעות ונלהבות של יכולות צמחים בריפוי בכלל ובתחום הקוסמטיקה בפרט. כבעלות חזון יזמי משותף השתיים איחדו כוחות ואת מסלולי הקריירה שלהן עם חזון מעצים להנגיש לכל אחת ואחד את מה שהטבע יכול להציע ליופי ובריאות העור בצורה הטובה ביותר! מאז שהושקו לראשונה מעבדות Yon-Ka בשנת 1954, החברה נחשבת לחלוצה בייצור של פורמולות ארומתרפיה פיטותרפיה חדשניות המשלבות בוטניקה, חדשנות מדעית, בריאות ויופי.

כיום, מוצרי Yon-Ka נמכרים ב-56 מדינות באמצעות רשת של מכונים, סלוני ספא ומשווקים מורשים.

טֶבַע

מאז הקמתה בחרה יונקה להשתמש רק בחומרים פעילים טבעיים, תמציות צמחים, שמנים אתריים ומרכיבים המופקים מביוטכנולוגיה.

פיטותרפיה

החומרים הפעילים בתאי הצמחים מנוצלים במעבדות יונקה למוצרים רבים לריפוי וטיפול בשיטות אורגניות.

בשנים הראשונות של המותג, הצליחו השתיים להפיק מתמציות הצמחים פעולות חשובות ראשוניות לעור: מינרליזציה, לחות, הזנה, תיקון/חיזוק ועוד הרבה יותר.

בשנים האחרונות, עם התקדמות המחקר והפיתוח של החברה הצליחו להעצים את את היכולת לשמר ולתקן את תשתיות העור, להילחם בהזדקנותו ולהגן עליו ולשמר את מצבו.

ארומתרפיה

מטרת השימוש הטיפולי בשמנים אתריים היא לשקם את האנרגיות הטבעיות של העור. מקור השמנים האתריים ומיזוגן עושים את ההבדל בין מוצר טוב למוצר יוצא דופן.

שמנים אתריים נחשבים שמנים קלים ויבשים שאינם זקוקים לעזרה כלשהי כדי לחדור לעור. צריכתם של השמנים האתריים היא גם בנשימה (ריח) וגם ע״י הסנסורים הפעילים בשמנים אלה, החודרים בקלות לעור כך שההשפעות מורגשות על ידי הגוף והנפש גם יחד. הם אנטי בקטריאליים, מחדירים אנרגיה מהשמש לעור, יוצרים זרימת דם בריאה, שחרור רעלים ונזקי לימפה.

תַמצִית - האוצר של יונקה

החזון הזה של יופי הוליסטי, החוזר ליסודות הראשוניים של הטיפוח האישי מגולם בתרכובת סודית ובלעדית לחברה המורכבת מ 5 סוגי שמנים אתריים: לבנדר, גרניום, רוזמרין, ברוש וטימין יחד הם מרכיבים את לב הטיפולים שלנו, ולב המוצרים שלנו, לפנים ולגוף כאחד.

תרכובת פעילה וסינרגית זאת משלבת יעילות דרמטולוגית עם יתרונות חושיים וריחניים התורמים בין השאר, גם לאיזון הכללי של כל אדם.

שמן אתרי גרניום (pelargonium gravaeolens): תכונות אנטי אייג'ינג ואיזון

שמן אתרי לבנדר (lavandula angustifolia): תכונות חידוש והרגעה

שמן אתרי רוזמרין (rosmarinus officinalis): תכונות ניקוי רעלים ומיצוק

שמן אתרי ברוש (cupressus sempervirens): תכונות זיקוק ואיזון

שמן אתרי קורנית (טימין) (thymus officinalis): תכונות טיהור והמרצה

מדע מבוסס תוצאות

המטרה של Yon-Ka היא לספק תוצאות נראות לעין ומתמשכות ואת זה הם משיגים על ידי החזרת יכולתו הטבעית של העור לשמר את האיזון, הבריאות והיופי שלו, כמו גם לפעול ביעילות לטפל בתהליך ההזדקנות שלו.

מחלקות המחקר והפיתוח של Yon-Ka מכוונות להשגת תוצאות מהירות ונראות לעין. הן הסתמכות על חוות דעת של קבוצת מיקוד פנימית מקצועית הכוללת רוקחים דוקטורנטים, רופאי עור, ביולוגים, מהנדסים כימיים בקטריולוגים שמציבים בפניה סטנדרט תקן מחמיר ביותר למידת היעילות הקלינית של המוצרים המשווקים.

אנו מגבשים, מייצרים ומפיצים בקפידה את כל המוצרים שאנו מוכרים, דבר המאפשר לנו להבטיח מעקב צמוד משלב בחירת חומר הגלם ועד למוצר הסופי ביעד הקמעונאי שלו.

מוצרי Yon-Ka מיוצרים בצרפת; הם אינם נוסו על בעלי חיים ומכבדים אמנת ניסוח מדויקת. הם אינם מכילים פרבנים, מלחי אלומיניום, SLS, MIT או Triclosan.

מיוצר במרחב סטרילי, עם מסנן אוויר ותקנים פרמצבטיים

Yon-Ka עומד בתקני GMP ו-ISO 22716

Yon-Ka נשענת על יכולותיהן המופלאות של השמנים האתריים ותמציות הצמחים בשילוב עם רכיבים פעילים עם "תקן הזהב" כמו חומצה היאלורונית, ויטמין C, פוליפנולים, פפטידים ו-AHA למקד את הטיפול במניעת הזדקנות העור ובכל הבעיות הפוטנציאליות שלו.

Yon-Ka מנהלת מערכת בקרה יעילה לכל מוצר, שבוחנת תוצאות מיטביות באפקט מיצוק, עומק הקמטים, הידרציה, פעולת אנטי-גליקציה, השפעה נוגדת חמצון והבהרת כתמי פיגמנטציה חומים, וזאת באמצעות מחקרים קליניים המתבצעים על ידי מעבדות חיצוניות ובלתי תלויות.

טיפולי הפנים והגוף הקלאסיים של יונקה - מסע חוויתי מתמשך

אחריות חברתית

Yon-Ka מכבדת את הטבע ואוצרותיו המהווים הלכה למעשה את בסיס המוצרים והטיפולים שלה.

כל אריזת מוצר של Yon-Ka מיוצרת בפס ייצור קרטון ממוחזר בר-קיימא, על ידי חברה שוודית המדורגת בין 100 החברות המובילות בעולם למיחזור וקיימות בתעשייה, על פי דירוג ה-United.

אריזת גוף המוצר עשויה מתחליף פלסטיק אורגני, הניתן למחזור.

יונקה נותנת חסות לעמותת ״מקלט לדבורים״ ומשתתפת במאמץ לסייע לאוכלוסיות הדבורים ולהילחם באובדן המדאיג של חרקים מאביקים.

Yon-Ka מחויבת להימנע מלהשתמש בצמחים בסכנת הכחדה או שהם משאבי מזון חיוניים של אוכלוסיות מקומיות ו/או הכרחיים לקיומן.

לצפייה במוצרי המותג

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.