Rubis Switzerland - רוביס שוויץ

Rubis Switzerland - רוביס שוויץ

מותג העל השוויצרי למכשור לטיפוח ביתי

חברת רוביס מייצרת פינצטות מדויקות כבר למעלה מ-60 שנה. בתחילת הדרך הי ביקוש לפינצטות אך ורק בתעשיית השעונים השוויצרית. מטבע העניין, ניתן להשתמש רק בפינצטה מדויקת ואיכותית במיוחד כדי להרכיב את השעונים בעמידה בדרישות הקפדניות של יצרני שעונים ידועים כמו Patek Philippe, Cartier או Rolex. מפה צמחה מסורת של עבודת יד מדויקת ומושלמת למוצרים שיוצרו מאז ברוביס.

עד מהרה הפכה חברת רוביס למובילת השוק. הפינצטות יוצרו לא רק עבור תעשיית השעונים, אלא גם עבור יישומים תובעניים אחרים בתחום האלקטרוניקה והמיקרואלקטרוניקה, רובוטיקה, טלקומוניקציה, מסעות בחלל, מחקר, ביו גנטיקה, תרופות, מעבדות, כירורגיה, מיקרו סקופיה, כימיה, רפואה, ביולוגיה ומיקרוביולוגיה. חברות גלובליות כמו מוטורולה, ג'נרל אלקטריק, סימנס, טושיבה, היולט פקארד ומוסדות מחקר ידועים כמו מכון פראונהופר ואוניברסיטת ציריך עובדים עם פינצטות של רוביס כבר שנים.

הניסיון והדיוק השוויצרי הידועים בעולם כולו מהווים את הבסיס לאיכות הייחודית של המוצרים של רוביס. הם עורכים מחקר ופיתוח באופן אינטנסיבי: חומרים חדשים, שימוש בטכנולוגיות חדשניות ועיצוב פונקציונאלי נמצאים בקדמת הבמה. לרשותם מחלקת הנדסה המאפשרת ליצור מוצרים ייחודיים ומדויקים, מחלקת ייצור תבניות אקסקלוסיביות המאפשרת להם ליישם בקשות לעיצובים מיוחדים במהירות ובאמינות, שבתהליכי חשיבה בלתי נלאים מוצאים את דרכם לפשטות מרתקת.

מוצרי רוביס שוויץ הם הפתרון המקצועי והטוב ביותר הקיים לטיפוח ואסטטיקה של הפנים והגוף.

מיוצרים מפלדה כירורגית ונירוסטה וניתנים לניקוי וחיטוי בקלות, ללא יצירת חלודה. מוצרים וכלים אלה נשארים איתך לכל החיים. קצוות נסגרים בצורה מדויקת ומושלמת.
כל המוצרים מיוצרים במעבדות רוביס בשוויץ.

הפינצטות המקצועיות מרשימות בפשטותן והדיוק השוויצרי של הקצה שלהן הופכים אותם למוצר מושלם. הן פותחו כדי להפוך את טיפול הסרת השיער בגבות ובפנים לקל ומהנה. אלה הפינצטות המועדפות ביותר על קוסמטיקאיות ונשות מקצוע רבות, אפילו בובי בראון – מותג האיפור העולמי, כינה את הפינצטה של רוביס "הפרארי של הפינצטה" הייצור שלהם מתבצע בתקני האיכות הגבוהים ביותר. פינצטה של רוביס עוברת 45 שלבי ייצור עד לשלב הסופי. אף פינצטה לא יוצאת מהמפעל מבלי שעברה בקרת איכות מחמירה. חברת רוביס שוויץ מייצרת פינצטות מקצועיות ומדויקות מזה עשורים רבים. הפינצטה הראשונה נוצרה להרכבת השעונים השוויצרים המפורסמים כגון רולקס, פאטק פיליפ ועוד מותגי שעונים ידועים. אותו דיוק וידע שהושקע בייצור פינצטות אלה מיושם עד היום בפינצטה הקוסמטית של רוביס שוויץ.

דבר המנכ"ל:
"עברו ימי המותרות השטחיות וההגזמה. במקום זאת, יש גישה חדשה, שמתמקדת בערך של דברים. אני קורא לזה יוקרה כנה. לקוחות רוצים דברים שאינם מנופחים יותר ממה שהם באמת וככה אני רואה את הפינצטות שלנו: הן הכי טובות שפינצטות יכולות להיות. מושקעת מחשבה עד הפרט הקטן ביותר, מבלי להתפשר על החומר או הביצוע, בעיצוב נצחי הנמנע מכל טרנדים אופנתיים וקצרי מועד. אני רואה את החזרה הזו לערך אמיתי כצו השעה.

הצוות שלנו מחויב לשלמות, לחן היצירתיות, לאומנות המלומדת במאמץ ליצור משהו קבוע והמהנדסים שלנו מחויבים לטכנולוגיה חדשנית".

לצפייה במוצרי המותג

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.