מה הגיל שאפשר להתחיל? הילדה מבקשת להוציא שפם, מה עושים?

מה הגיל שאפשר להתחיל? הילדה מבקשת להוציא שפם, מה עושים?

הצורך בהסרת שיער פנים לילדות

יש ילדות המתפתחות מהר יותר ובימינו אף בגיל יחסית צעיר, והן סובלות משיעור יתר בעור הפנים. במקרים כאלו של שיער יתר אצל ילדים קטנים העלול לפגום בדימוי העצמי, ניתן לטפל בבית בקלות בעזרת ערכת הסרת שיער מתקדמת ויעילה של סליק.

הצורך והאפשרויות להסרת שיער בגיל צעיר

בימינו יש לא מעט ילדות קטנות הסובלות משיער יתר על עור הפנים והגוף. מצב זה גורם להן לתחושת אי נוחות, מבוכה חברתית ופגיעה בערכן העצמי. כאן עולות שאלות בקרב הורים רבים: מאיזה גיל אפשר לעשות הסרת שיער? האם הסרת שיער לילדה בת 10 אפשרית? איך להוריד שפם לילדה? ועוד.

התשובה היא כן, הסרת שיער לילדות קטנות אפשרית במידה ומדובר במקרה שמשפיע לרעה על הילדה ובמידה והילדה מוכנה ורוצה להסיר שערות אלו מרצונה החופשי, ושלא מדובר ברצון של ההורים בלבד. וכמובן, התהליך של הסרת שיערות לילדות נדרש להתבצע בהסכמת ההורים ובליווי שלהם.

כמו כן, יש לזכור כי עקב שינויים התפתחותיים שערות ימשיכו לגדול, ולכן אין טעם לנסות להוריד שערות לצמיתות - למשל בעזרת לייזר. בנוסף אין זה מומלץ להסיר שערות לילדות בלייזר מעור הפנים, למשל הסרת שפם לילדות, מפני שבהו אזור מאוד רגיש. לכן עדיף לעשות שימוש באמצעים ביתיים יעילים ובטוחים בדומה לערכות סליק שאנו מספקים.

הסרת שיער בחוט גם לילדות

המכשיר הביתי סליק של חברתנו נועד לספק מענה בטוח ויעיל להסרת שיער מהפנים באמצעות חוט. מדובר במוצר כחול לבן שזכה להצלחה עולמית מסחררת, המבוסס על שיטה מסורתית שבראשה החוט. מדובר בשיטה שלא גורמת נזק לעור הפנים מכיוון שהיא לא מגרה אותו ולא גורמת לפציעתו בתהליך. לכן הסרה בחוט אידיאלית למי שיש עור פנים רגיש, סובל מפצעי אקנה או מנזקי אקנה, והיא גם מעולה לעור הפנים הרגיש של ילדות.

ואם עד היום היה צורך ללכת לאשת מקצוע כדי להוריד שערות מהפנים באמצעות טכניקת החוט, הרי שכיום בעזרת מכשיר הסליק כל אחת יכולה לבצע פעולות אלו בבית בקלות ובבטחה, עם שמירה על עור פנים שלם, חלק ובריא. כמו כן, לסיום התהליך פיתחנו תחליב מיוחד המכונה קול סקין, המרגיע ומקרר את עור הפנים לאחר הסרת השיער בסליק, ומעניק לעור לחות והזנה.

מהו בעצם מכשיר הסליק

מכשיר הסליק מאפשר לכל אחת להסיר לבד שערות עם חוט באופן יעיל ובטוח. הסליק עצמו הינו מוצר קומפקטי מפלסטיק שיש לו צורה המזכירה קליפס, שמשחילים בו חוט מיוחד מלופף. על ידי לחיצה על ידיות המכשיר החוט שהושחל זז מצד לצד וכך מסיר את השערות מעור הפנים תוך דקות ספורות. ההסרה מבוצעת עם שליטה מלאה ומדויקת של המשתמש, ובמקרה של ילדות ניתן לבצע פעולה זו עבורן.

פעולת המכשיר גורמת להורדת שערות הפנים מהשורשים שלהן, וכך שורש השערה נחלש עם הזמן וקצב גדילת השערות מואט. בנוסף, עוצמת כאב הסרת השיער משתנה בהתאם לכמות השיער שיש, ולכן בכדי להפחית כאב מומלץ לעשות שימוש במכשיר מיד כששערות חדשות מתחילות לצמוח. אצל ילדות שרגישות לכאב, ביצוע פעולה זו אחרי מקלחת חמה מפחית באופן משמועתי את רמת הכאב בהסרת השיער מעור הפנים.יש לציין כי המכשיר אינו נדרש בסוללות או חשמל והוא מסופק עם נרתיק קשיח קטן.

עוד כמה דגשים לסיום

לסיום, לפניכם עוד כמה דגשים על הסרת שיער לילדות, נערות ונשים עם מכשיר סליק:

  • המכשיר יעיל גם למי שיש עור דק ורגיש במיוחד.,והוא גם מתאים לנערות הסובלות מפצעי אקנה.
  • השימוש במכשיר יעניק לילדה את הדיסקרטיות הנחוצה לה, ללא מבוכה של לצאת מהבית לקוסמטיקאית, וביצוע התהליך עם אמה בשעות שנוחות לה.
  • הסליק הינו מכשיר פשוט ונוח לשימוש שאין צורך בידע לשם הפעלתו, עם ידי אחת שמחזיקה אותו ויד שנייה שדואגת למתיחת עור הפנים. ניתן ללמד את הילדה להפעילו בעצמה.
  • בסליק ניתן לעשות שימוש מיד לאחר הופעת ניצני שערות על עור הפנים.
  • המכשיר מתאים להסרת שיער מכל מקום בפנים, בין אם מהשפם, לחיים, גבות ועוד.
  • אם עדיין לא ברור לכם איך משתמשים בסליק כדאי שתצפו בסרטון ההדרכה המופיע באתר.

להזמנת ערכת סליק מקורית להסרת שיער לכן ולילדותיכן ביעילות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו לחצו כאן

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.