טיפול באקנה בפנים (פצעונים בפנים)

טיפול באקנה בפנים (פצעונים בפנים)

 טיפול בפצעונים בפנים - מצח, סנטר, צוואר 

אקנה (פצעי בגרות,קומודונים או חצ'קונים), היא מחלת עור שכיחה הפוגעת בכ-85% מהאנשים בגיל ההתבגרות. היא מאופיינת בהופעת פצעונים בפנים בעיקר,  אך גם באזורים שונים בגוף כמו גב, חזה וכתפיים. הטיפול השכיח במקרים קלים ובינוניים, מתבצע באמצעות משחות או קרמים המכילים חומצות או רטינול. במקרים חמורים יותר, אנטיביוטיקה או רטינואידים. ברברלה מביאה לכם בשורה חדשה, מוצרים המבוססים על חומרים טבעיים ומהווים טיפול נקודתי בפצעונים יחד עם טיפוח הוליסטי מלא לעור הפנים

טיפול טבעי באקנה

בשורות טובות למי שרוצה תכשירים טבעיים ויעילים! גדולת המוצרים הטבעיים שלנו באה לידי ביטוי:

1.טיפול כולל להבראת העור, גישה הוליסטית יותר, שמטרתה שיפור מצב העור, חידושו ושמירה עליו צעיר, חלק ובריא לאורך זמן. זאת לעומת טיפול נקודתי בפצעונים בלבד. 

2. אין צורך בקוסמטיקאית. טפלו בעצמכם לבד בנוחות הביתית בזמן הנוח לכם ובאופן פשוט, קל ובטוח

3. יעילות גבוהה לכל איזורי הפנים וצוואר וכן מעולה כל איזור בגוף כגון ידיים, רגליים חזה וגב

 

לדוגמה: אחד המוצרים של חברת יונקה המובילה בתחום בעולם

Yon-Ka רול און עוצמתי להעלמת פצעונים S.O.S SPOT

רול און הינו קוקטייל עוצמתי של 95% רכיבים טבעיים להעלמת פצעונים ופגמי עור במהירות ואפקטיביות, במקביל לטיהור, איזון הרגעה וניקוי של העור.

התכשיר מיועד למבוגרים כמו גם לבני נוער, מטפל בנקודות שחורות ומכווץ נקבוביות מורחבות.

בבדיקת שימוש שנערכה בהשגחה וניתור דרמטולוגי בשימוש מקומי של 2 עד 3 פעמים ביום למשך 4 שבועות, 21 מתנדבים בגילאי 20-43 דיווחו כי:

העור חלק יותר (90.9% מהנבדקים)
הטיפולים יעילים יותר מכל טיפול אחר שניסו בעבר (9 מתוך 10 נבדקים)
תוצאות יעילות ופעולה מהירה יותר (100% מהנבדקים)
יעילות בקטריוסטטית ופונגיסטטית נגד חיידקים מכווני אקנה פרופיוניבקטריום

מגביל את הופעת הפגמים עבור 8 מתוך 10 נבדקים
העלמות פגמים תוך 24 שעות, מבלי להשאיר עקבות גלויים

לעמוד המוצר

Yon-Ka רול און עוצמתי להעלמת פצעונים S.O.S SPOT

 

דוגמה נוספת למוצר מעולה של חברת בבור העולמית - עם התוצאות אי אפשר להתווכח

BABOR מארז אמפולות לטיפול ממוקד באקנה ופצעונים- פול שריידר

מארז אמפולות CLEAR ממוקד לעור עם אקנה, פצעים וקומודונים. מעניק לעור מראה אחיד ומחדיר לו לחות אינטנסיבית שיוצרת את הבסיס המושלם לחדירת חומרים פעילים של החומר הבא בו נשתמש.
הודות לשילוב המאוזן המושלם של הידרה פלוס ו-Active Purifier AMPOULE CONCENTRATES, העור נראה מטוהר ומאוזן יותר תוך 7 לילות.

אמפולות הידרה פלוס 4x) Hydra Plus אמפולות), עשירות בחומצה היאלורונית במשקל מולקולרי נמוך ופרו ויטמין B5 כדי לתמוך בהידרציה (מאזן הלחות) ולהגן על העור מפני ייבוש. בדרך זו, כאשר העור רווי בלחות, הוא הכי מוכן לספוג את החומרים הפעילים בקרם שתמרחי עליו לאחר מכן.

הרכיבים הפעילים האנטי-בקטריאליים באמפולות אקטיב פיוריפייר 3x) Active Purifier Ampoule אמפולות), כמו שמן עץ התה, פועלים בעוצמה כדי לטהר ולספק הקלה מהירה לעור עם אקנה. פצעונים וקומודונים (שחורים) מופחתים ביעילות ונמנעת היווצרות של חדשים.

לעמוד המוצר

BABOR מארז אמפולות לטיפול ממוקד באקנה ופצעונים- פול שריידר


פצעונים בפנים

פצעונים קטנים בפנים הם הנפוצים ביותר. הם יכולים להופיע בכל מקום על הפנים, אך הם נפוצים במיוחד במצח, בסנטר, בלחיים ובאף.כולל  איזור הצוואר והעורף . הם בדרך כלל פצעונים אדומים בפנים "פתוחים" או "סגורים". פצעונים (קומודונים) פתוחים הם פצעונים שבהם נקבוביות העור פתוחות וניתן לראות את המוגלה. פצעונים (קומודונים) סגורים הם פצעונים שבהם נקבוביות העור סגורות, והמוגלה נמצאת מתחת לעור.

הפצעונים האדומים הם פצעונים מודלקים. הם יכולים להיות פצעונים קטנים או גדולים, ויכולים להיות מלווים בגירוד או כאב. פצעונים אדומים הם בדרך כלל סימן לכך שהדלקת בעור היא חמורה יותר.

פצעונים במצח - פצעונים קטנים במצח הם נפוצים מאוד. הם נגרמים בדרך כלל על ידי פעילות יתר של בלוטות החלב במצח. בלוטות החלב במצח הן גדולות יותר מאשר בלוטות החלב באזורים אחרים בפנים, ולכן הן נווטות לייצר יותר שומן. שומן עודף עלול לגרום לסתימת נקבוביות ולהופעת פצעונים.
פצעונים בסנטר - פצעונים בסנטר נפוצים גם כן. הם יכולים להיגרם על ידי גורמים שונים, כגון שימוש בתכשירים קוסמטיים, גילוח או הורמונליים.
פצעונים בלחיים - פצעונים בלחיים הם נפוצים פחות מפצעונים במצח או בסנטר. הם יכולים להיגרם על ידי גורמים שונים, כגון פעילות יתר של בלוטות החלב, גורמים הורמונליים או סביבה מלוכלכת.
פצעונים על האף - פצעונים על האף הם נפוצים גם כן. הם יכולים להיגרם על ידי גורמים שונים, כגון פעילות יתר של בלוטות החלב, גורמים הורמונליים או סביבה מלוכלכת.טיפול מונע

נפוצים גם כן פצעונים בצוואר ובעורף. כדי למנוע את הופעת הפצעונים, חשוב לשמור על עור נקי וללא שומן. ניתן לעשות זאת על ידי שטיפת הפנים פעמיים ביום במים פושרים וסבון עדין. חשוב להימנע מנגיעה בפצעונים, שכן זה עלול להחמיר את המצב ולגרום לזיהום. כמו כן, חשוב להימנע משימוש בתכשירים קוסמטיים שמכילים שמן או חומרים מייבשים.

פצעונים בגוף

פצעונים יכולים להופיע גם על אזורים אחרים בגוף, כגון בגב (פצעונים בגב מאוד נפוצים בגיל ההתבגרות), בחזה, בבטן, בידיים והרגליים. פצעונים על הגוף נגרמים בדרך כלל על ידי אותה הסיבה שפצעונים בפנים נגרמים: פעילות יתר של בלוטות החלב וסתימת נקבוביות.המוצרים שלנו יעילים בטיפול בפצעונים בכל מקום בגוף באותה מידה אך היות עור הגוף רגיש פחות מעור הפנים, רצוי להשתמש במוצרים החזקים יותר. לדוגמה טיפול באקנה בגב יהיה מוצלח יותר עם תכשיר כמו 

Yon-Ka קרם PG

הקרם מועשר בשמנים אתריים של - Quintessence נוסחת "האוצר" של יונקה ותמציות ברדוק וקיסוס, מנקה זיהומים, מטשטש את חוסר האחידות של האפידרמיס, מכווץ נקבוביות מורחבות ומרגיע גירוי. עשיר בויטמינים A ו-E, ושמן זית שמתקנים את העור ומגינים עליו. עם Crème PG לא תרגישו שום אי נוחות . העור יהפוך במהירות לבהיר יותר, בריא יותר, ומאוזן מחדש.

לעמוד המוצר

מה זה אקנה?

התפרצות אקנה ניכרת בפצעי עור שמקורם בפעילות של חיידקים בבלוטות החלב שבעור, שגורמים לסתימת נקבוביות העור בגין תאי עור מתים ועודפי שומן. פצעים אלו מתרפאים לאט ויש להם גם נטייה להמשיך ולצוץ על עור הפנים והגוף, ולעיתים לוקח חודשים ואף שנים עד שהם נעלמים לגמרי בהתאם לדרגת חומרתם. אמנם מדובר בבעיה אסתטית ולא בריאותית, אולם פצעונים אלו בהחלט יכולים לפגוע בדימוי של הסובלים מהם ואף להותיר צלקות על העור.

הופעת פצעונים אלו בדרך כלל קשורה לשינויים וחוסר איזון הורמונלי, ולכן הם אופייניים בקרב בני נוער. אבל בנוסף לאקנה הורמונלי פצעי אקנה יכולים להופיע על רקע תורשתי, בגין נטייה לעור שמן אקנתי, סבוריאה, היפרקרטיניזציה, בנוסף - שימוש לא נכון בתכשירי טיפוח וקוסמטיקה, נטילת תרופות, רמה גבוהה של סטרס ומתח ותזונה לקויה.

סבוריאה - היא סוג של אקזמה (דלקת כרונית של העור) הטיפול בסבוריאה מבוסס על תכשירים נוגדי פטריות

היפרקרטיניזציה - היא הפרעה של התאים המצפים את החלק הפנימי של זקיק השערה .תאי עור מתים אינם עוזבים את הזקיק בגלל עודף של קרטין, מצב הגורם לסתימה של צינור החלב, דבר המוביל לאקנה

פצעונים נחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

  • קומדון השחור – מכונה גם ראש שחור. זהו פצע אקנה שאינו כואב או דלקתי ומותיר את נקבוביות הער פתוחות, כאשר הגוון הכהה של הפצעים מתקבל בגין התחמצנות של החלב שבבלוטות העור.
  • קומדון לבן - מכונה גם נקודות לבנות. זהו פצע אקנה לא דלקתי אך נקבוביות העור סתומות לגמרי בגינו. כמו הקומדון השחור מקור של הקומדון הלבן בתאי עור מתים וחלב המצטברים מתחת לעור ועלולים ליצור תחושה של לחץ.
  • אקנה מודלקת - מצב בו נקבוביות העור נחסמות וחודרים אליהן חיידקים היוצרים זיהום מוגלתי. ניכרים פצעונים בעלי ראש לבן שיש להימנע מלפתוח אותם מכיוון שכך הזיהום יכול להחמיר ולגרום לפצעים מוגלתיים יותר גדולים, לאדמומיות באזור, לכאבים ואף לצלקות.

השארת תגובה

תגובות יפורסמו לאחר אישור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.