כיצד משחילים חוט




img img img img img img img img
איך ממקמים את הסליק


img img img img
 Carousel Demo - Jssor Slider, Carousel, Slideshow with Javascript Source Code
כיצד מסירים שיער עם סליק -הדרכה-
כיצד למקם את הסליק נכון על הפנים
כיצד מחליפים חוט במכשיר סליק
jQuery Carousel
שאלות ותשובות

האם ה”סליק” קל לשימוש?
ה”סליק” הינו קל ונוח לשימוש ואינו מצריך כל ידע או מיומנות להפעלתו.
השימוש מתבצע ביד אחת, כך שהיד השניה נותרת חופשיה למתיחת העור.

כמה זה כואב?
את שולטת על רמת הכאב: כאשר מורטים שיער מן השורש (שעווה, חוט פינצטה) ישנה תגובה של העצב (נוירון) הקשור לזקיק השערה. תגובה זו מתורגמת בגופנו לכאב, כך שרמת הכאב תלויה בכמות השערות שיש להסיר באותו אזור.
עם "סליק" יש לך שליטה מלאה על כמות השערות, אם את יודעת שאת רגישה במיוחד לכאב, אל "תגדלי" את השיער והקפידי להסיר עם "סליק" לפחות אחת לשבוע, כך "תלכדי" מעט שיער חדש והכאב יפחת באופן משמעותי.
ולרגישות במיוחד לכאב מומלץ להסיר שיער עם סליק מיד לאחר המקלחת, נקבוביות העור מתרחבות מחום המקלחת והשיער מוסר בקלות וללא כאב.

האם השיער צריך להיות באורך מסוים בכדי להצליח להסיר אותו בעזרת ה”סליק”?
ברגע בו צומח השיער מעל העור ניתן להסיר אותו בעזרת מכשיר ה”סליק”.

האם ניתן להשתמש ב”סליק” להסרת שיער בכל חלקי הגוף?
באופן עקרוני, ניתן להסיר שיער עם סליק בכל מקום בגוף (למעט ביקיני ובית שחי)
אבל היות והוא קטן יחסית (כ- 10 ס"מ) הוא מתאים יותר לשימוש במקומות קטנים כמו אזורי הפנים.

אני משחילה את החוט לפי ההוראות בסרטון אבל הוא קצר מדי ולא מגיע לצד השני, מה עושים?
זה נורמלי לחלוטין! החוט עושה רושם שהוא קצר מדי כאשר מנסים להשחיל אותו, וכדאי לצפות בסרטון בו אוסי לוי מדגימה כיצד מחליפים חוט בסליק ומגלה טיפ כיצד מתמודדים עם החוט שעושה רושם שהוא קצר מדי...

האם ניתן להשתמש ב”סליק” עם חוט רגיל?
החוט המקורים של סליק הינו חוט שנטווה במיוחד לפעולת הסרת השיער, הוא דק מאוד וחזק במיוחד
אנו לא ממליצים להשתמש בחוט אחר, שכן מידת היעילות של המכשיר בוודאי תיפגע.

מהי התדירות בה צריך להשתמש במכשיר ה”סליק”?
תדירות השימוש בסליק מותנית בתדירות צמיחת השיער ומשתנה מאחת לאחת.
מומלץ להשתמש בסליק בתדירות שבועית ולא לחכות לצמיחה מרובה,
כך שומרים על עור חלק ונטול שיער וגם ממזערים את הכאב המלווה בהסרת שיער באזור בעל צמיחה צפופה.

האם ניתן להזמין חוטים בלבד כאשר מלאי החוטים הראשוני נגמר?
בהחלט.  חבילות חוטי סליק מקוריים להזמנה חוזרת מכילים 10, 15, 30, 60 וחבילת חיסכון בת 100 חוטים.
ניתן להזמין את החוטים הנוספים דרך האתר ובמרכז הזמנות.

באיזו תדירות צריך להחליף חוט במכשיר ה”סליק”?
כל חוט מיועד ל 2-4 טיפולים בממוצע, הדבר תלוי בסוג השיער, כמות השערות באזור וכמות האזורים שבהם מסירים בכל טיפול,
חשוב לדעת שתדירות החלפת החוט תלויה בכמות השימוש במכשיר, עם השימוש החוט מתרחב ויעילותו נפגעת. לעיתים החוט גם נקרע וצריך להחליפו. החוט צריך להיות מתוח ביותר על המכשיר ליעילות מרבית.
הערה: מכשיר ה”סליק” מגיע כאשר יש חוט הדגמה מושחל עליו. חוט זה עלול להיקרע מהר מדי וזאת עקב היותו מושחל על המכשיר זמן רב - גמישותו נפגמת.
במקרה זה, עליכם להחליף חוט ולהמשיך להשתמש במכשיר.
המלצה: בתדירות שימוש נמוכה (אחת לחודש) מומלץ להוציא את החוט ולאכסנו במחסנית החוטים עד לשימוש הבא, בכדי שלא תיפגם גמישותו.

כיצד ניתן לשלם עבור רכישת המכשיר?
הרכישות באתר מתבצעות ע"י חיוב כרטיס אשראי בלבד.

האם הסליק נמכר גם בחנויות?
כן, הסליק המקורי נמכר גם ברשת סופר פארם,
תוכלו גם למצוא ערכות 15 חוטים (בלבד) ברשת, ערכות החוטים הגדולות יותר נמכרות רק באתר.

האם יש אחריות לסליק?
ודאי, אנו מעניקים לסליק שנה אחריות לתקינותו המכאנית, במקרה של תקלה בתפעול המכשיר יש ליצור קשר עם מח' שרות לקוחות
ולשלוח את המכשיר לבדיקה, אם יימצא שהוא פגום, יוחלף המכשיר בחדש (אנו לא מבצעים תיקונים למכשירי סליק פגומים)
הערה: אין אחריות על חוטי הסליק.

מהי מדיניות החזרת מוצרים של החברה?
אינובייטיב קוסמטיקס עומדת מאחורי מוצריה ומאפשרת להחזיר את המוצר עד 30 יום מתאריך הרכישה וזאת עם הצגת חשבונית רכישה ובכפוף לתקנון החברה.
להחזרת מכשיר, אנא צרו קשר במייל ל info@slique.co.il



שרות משלוחים/איסוף

בכל קניה מעל 199 שח - משלוח לפי בחירתך בחינם


     דואר רשום - באמצעות דואר ישראל -עד 10 ימי עסקים 

משלוח יוצא לשילוח - כל יום א' (להזמנות של השבוע החולף)
עם יציאת המשלוח ומסירתו בסניף הדואר
תקבלי הודעת SMS לנייד שלך
ובה מס' הרשום של החבילה שלך, 

הערה חשובה: לא יתבצעו משלוחים בחול המועד סוכות.
כל ההזמנות שיבוצעו בזמן זה יישלחו ביום א' 30/10/16, חג שמח!

לחצי כאן  לבצוע מעקב משלוחים באתר דואר ישראל
(לתשומת לבכם! אנו ממליצים לבצע מעקב משלוחים לחבילה שלכם
מיד עם יציאתה ממשרדנו ועד להגיעה לסניף הדואר המיועד, נסיוננו מראה
שפקידי סניפי הדואר לא תמיד שולחים פתקית הודעה על דבר דואר רשום ללקוחות
ואחרי שבועיים החבילה מוחזרת למשרדנו- במקרה זה - תחויבו בדמי משלוח מלאים למשלוח נוסף אליכם)


     שליח עד הבית - באמצעות חברת HFD המריץ שליחויות

משלוח יוצא כל יום בימים א-ה (לחבילות שהוזמנו יום קודם)
חבילות שהוזמנו בימים ה' - ו' - יצאו למשלוח ביום א' שלאחר מכן.
עם מסירת החבילה לשליח תקבלי הודעת SMS 
ובה מס' משלוח שלך לצורך ביצוע מעקב.

הערה חשובה: לא יתבצעו משלוחים עם שליח בחול המועד סוכות. אתכם הסליחה!


לחצי כאן לביצוע למעקב משלוחים לחבילות  HFD 
מלאי רק קוד ספק (חלון עליון) ומספר משלוח בחברת המשלוחים (חלון תחתון)
(קוד ספק 2803)

איסוף עצמי:
איסוף עצמי יתבצע בתיאום מראש בימים א'-ה' בין השעות 11:00-15:00
ממשרדי החברה בירושלים, רח׳ יד חרוצים 10
לתיאום איסוף משלוח יש להתקשר ל 02-6747000





אחריות לשנה

למכשיר הסליק יש אחריות

אנו מאמינים במצוינות המוצר, כל ועל כן אנו נותנים אחריות לשנה על כל ערכת סליק שיוצאת ממפעלינו.

בכל אריזה של ערכת סליק יש מספר מכשיר אישי ויחודי. להפעלת "אחריות לשנה" יש להזין את מספר המכשיר בשדה המיועד ולשלוח.

האחריות היא לשנה, ובכל מקרה של תקלה יוחלף מכשירך בחדש

האחריות לא תחול על מקרה של  שינויים הנגרמים כתוצאה מבלאי טבעי.

האחריות אינה חלה על פגמים הנגרמים כתוצאה משימוש לא סביר במוצר;הכתמה; תחזוקה לקויה; ניקוי שלא בהתאם להנחיות היצרן וכדומה.

חברת אינובייטיב קוסמטיקס בע”מ הינה המשווקת הבלעדית של מכשיר ה”סליק” המקורי.

מוצרים שלא נרכשו דרך משווק מורשה אינם זכאים לאחריות מטעם אינובייטיב קוסמטיקס בע"מ.
לא נוכל לספק שרות למוצרים שנקנו במקומות שאינם מורשים לשיווק ה”סליק”!


מחוברות בחוט
עם אוסי לוי
הכנסי למועדון וצפי בוידאו-בלוג!
כחברה, תהיה לך גישה לסרטונים מפורטים על סודות היופי
וסרטוני הדרכה על השימוש בסליק.
החברות גם חולקות טיפים וסודות קטנים,
ומקבלות מאוסי עצות בנושאי הטיפוח והנשיות


לא מצאת את מה שחיפשת?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך מענה בעזרת טופס מכוון, במייל או בטלפון

צור קשר